Jaarlijks worden per categorie RTC-selectieteams geformeerd met talentvolle korfballers die naast de trainings- en wedstrijdactiviteiten bij hun eigen vereniging een jaarprogramma bij het Regionaal Talentencentrum (RTC) volgen.

Na een aantal intensieve selectietrainingen zijn ook voor 2020 weer een aantal Avantianen geselecteerd voor de diverse RTC-teams voor de regio West.
Zij zullen de rest van het jaar 2x per week trainen en toernooien tegen andere RTC’s spelen.

10 februari start RTC West U17 met trainen, RTC West U19 en West-Den Haag U15 starten op maandag 17 februari met de trainingen in de Sportcampus te Den Haag. Maandag 2 maart spelen alle RTC’s een oefenwedstrijd in de Sportcampus, U15 van 19.00 – 20.30 uur, U17 en U19 van 20.30 – 22.00 uur.

RTC West/Den Haag U15
Marjukka Koerselman
Sam Kluiters
Radek Plugge

RTC West U17
Josan de Kok

RTC West U19
Merel Knetemann
Renske Wien
Lars Molijn
Pim Molijn

Gefeliciteerd allemaal en heel veel korfbalplezier gewenst!