Wederom vier senioren selectieteams in actie op deze zaterdag. Prachtig weer en gezond fanatisme. Heerlijk om te kunnen sporten, ook met de 27-plussers erbij. Mooie duels tussen de aanstormende jeugd en de gevestigde orde. En bijna de laatste minuten van Jitte, Yvette en Sabrina. Leuk ook om te zien hoe goed de spelers van het derde en vierde gedijen in die mix-teams. Met lekker veel doelpunten was er weer een hoop te genieten.

Team Gommert/Karim – Team Bas 18-22

In Team Bas zaten veelal de 27-plussers en was ook Jordi weer te aanschouwen in een oefenwedstrijd.  De wedstrijd ging lang gelijk op waarbij team Bas met de rust een 7-9 voorsprong had. Deze voorsprong werd pas tegen het einde van de wedstrijd naar vier verschil uitgebreid. Eindstand 18-22.

Doelpunten Team Gommert/Karim: Tim vD (4), Janno (3), Nathan (2), Maud (2), Stefan v D (2), Sterre (2), Yvette (2) en Luke

Doelpunten Team Bas: Jordi (4), Renske (4), Dennis (3), Mirthe (3), Arie (2), Elise (2),  Sabrina (2), Danielle en Joey

Janno scoort de 8-9 vlak na de rust
Jordi weer ouderwets op dreef, mooie combinaties met nieuwkomer Mirthe