Update scheidsrechters schoolkorfbaltoernooi!

A.s. zaterdag is het zover, na twee jaar van afwezigheid is er weer een schoolkorfbaltoernooi. Gelukkig hebben we ook dit jaar weer voldoende leden die een wedstrijdje willen fluiten, super bedankt! Check hieronder of je ’s ochtends of ’s middags wordt verwacht;

Ochtend (aanmelden om 09.00 uur):

Ronald Struijk (E1), Brit Vedder (C1), Danique Niemeijer (C4), Noa Pijper (B2), Thomas Pronk (B5), Marc Beemer (A1), Amy van Antwerpen (A3), Sofie (A4), Mathijs Visser (A4), Jurgen Verkamman (3), Yvette de Schepper (3), Tom Vreugdenhil (3), Dennis van Wijk (6), Arend Kranenburg (10), Victor Remmerswaal (10) en Tobias Niemeijer (midwekers).

Middag (aanmelden om 13.00 uur);

Melle Knetemann (C1), Timo van der Hulst (B3), Mees (B3), Vera Taal (B4), Daan Pijper (A1), Willemijn Bleichrodt (A4), Luke Sonneveld (2), Linde Pijper (2), Ricardo vd Akker (6) en Punyapat.

Wil je meer informatie? Check dan het hele programmaboekje op de site. Tot zaterdag!

Roos Nooijen & Sanne van Wijk