Na de monopolyspellen, kerstbomen en vele andere prijzen gaan we weer op zoek naar leuke prijzen voor de verloting van 23 december. Na twee verlotingen staat de teller voor het geluid in de zaal en Avantifeesten op € 640,–. Heel erg bedankt voor het meedoen en de gezelligheid!

Prijzen van bedrijven zorgen voor publiciteit

Afgelopen weekend ben ik al drie keer aangeschoten voor prijzen. Top dat ze spontaan worden aangeboden! Wil jij namens een bedrijf een prijs beschikbaar stellen? Ik zorg er dan voor dat jouw logo op de prijslijst staat.

23 december verloten we 15 prijzen

Als hoofdprijs een leuke kerstprijs: Een gourmetstel/steengril voor de kerst. We zoeken nog een kalkoen, dus wacht met boodschappen doen en doe mee met de verloting.

Tijdens de tweede helft van het 1e lopen we langs om de lootjes door het publiek te laten grabbelen uit de champagnekoeler. Direct na de wedstrijd maken we ze in één keer snel bekend zodat het feest in ons clubhuis kan beginnen.

Wil je een prijs beschikbaar stellen, mail dan even met Vinsent: vf.hooimeijer@planet.nl