Na vier wedstrijden in de zaalcompetitie staat het 2e fier aan kop in de reserve hoofdklasse. De ploeg van Enno Verhoef is momenteel in topvorm.  In de wedstrijd tegen Nieuwerkerk kon Enno zich zelfs de luxe veroorloven goudhaantjes Nathan en Ruben nagenoeg de hele wedstrijd aan de kant te houden.  Avanti laat Nieuwerkerk wel een paar keer terugkomen maar is na een ruststand van 11-10 met 19-16 te sterk.

Doelpunten: Angelo (5) , Kirsten en Tom (3), Yona / Linde / Sabrina / Brend (2)

Foto’s Nieuwerkerk

Dan de wedstrijd tegen KCC. Een tegenstander die op voorhand toch als grote favoriet  voor de titel gezien wordt. Daar leek het in de wedstrijd helemaal niet op.  KCC maakt geen moment aanspraak op punten. Avanti speelt een zeer sterke wedstrijd en vooral in de breedte met 9 scorende spelers.  Eindstand 26-18 na 16-10 bij rust.

Angelo momenteel in grote vorm. Topscorer met 5 tegen Nieuwerkerk en 6 tegen KCC

Doelpunten: Nathan(7), Angelo (6), Yona(4), Amber/Linde/Ruben (2), Brend/Arie/Sabrina(1)

Foto’s KCC

Stand: