Een ruime overwinning voor de ploeg van Enno Verhoef in de eerste wedstrijd in de zaalcompetitie.  Eindstand 34-18 na 17-8 bij rust.  En wat heeft Enno een mooie groep voor zich.  Arie is aan het terugknokken na zijn blessure en staat weer in de basis. Hij pakt gelijk de hoofdrol in zijn vak. Sabrina is er weer bij en het ontluikende talent Nathan doet het ook steeds beter.

Arie na twee jaar afwezigheid weer in de basis.

Rohda komt er de gehele wedstrijd eigenlijk niet aan te pas. En met name in de rebound heerst Avanti. Niet heel vreemd met een aantal sterke rebounders in de ploeg. Binnen de wedstrijd voeren broer en zus Tuinder nog een mooie strijd. Nathan lijkt deze strijd in zijn voordeel te beslissen. Maar in de slotminuut schiet Kirsten zich weer naast haar broer – 8-8.

Acht treffers voor Kirsten
Een van de acht van Nathan

In de slotfase komen Tom, Brend en Sabrina, die weer terug komt van een blessure, ook nog in het veld.

Doelpunten: Nathan en Kirsten (8), Ruben (5) , Yona (4), Angelo (3) , Arie(2) , Linde , Amber , Brend

Foto’s

Stand: