Tja, dat is andere koek. Verleden week kregen wij erg veel ruimte en konden wij alles schieten, vandaag de eerste wedstrijd vele poules hoger. En dan is het ook gewoon lastiger.

Maar het ging best goed. We pakten zelfs een verrassende 2-0 voorsprong. Met veel plezier en energie gingen wij na 10 minuten rusten. Maar ODO was zeker niet minder en dat werd duidelijk in de volgende 2de 10 minuten. ODO speelde meer rond en wij schoten eigenlijk net te snel waardoor wij de bal snel kwijt waren. Daar werd goed op gecoacht in de rust en daarna ging de wedstrijd gelijk op.

Helaas voor ons was ODO in de laatste 10 minuten opeens heel erg scherp en liepen zij uit. Knap om te zien hoe wij ervoor bleven gaan. Iedereen had rode koppies, maar bleven strijden voor elke bal. Toch nam ODO de 2 punten mee naar Maasland: eindstand 5-9. En zo weten wij weer wat verliezen is.

Lekker hard trainen komende week en dan naar VALTO. Een goede ploeg, waar wij in de voorbereiding nog flink van hebben verloren. Allemaal vrijdagavond vroeg naar bed en dan is er zeker een verrassing mogelijk!