Eens in de paar maanden spelen de Midwekers van Avanti op een toernooi. Dat de weg naar de Midwekers (donderdagavond 19.30u in Emeraldhal in Delfgauw) het afgelopen half jaar door velen gevonden is, werd zaterdag 15 februari duidelijk. Met een flinke groep (Midwekers en enkele invallers) waren zij te gast op het Futura recreantentoernooi in sporthal Zuidhaghe.

Spelen in een Avantishirt was voor vele Midwekers nieuw. Dit was echter niet te merken aan het spel dat Avanti liet zien. Er werd goed samengespeeld. Dit resulteerde in vele doelpunten, waardoor de eerste 5 wedstrijden gewonnen werden. In de laatste wedstrijd werden vooral de jongeren van de tegenpartij ingezet, zodat de Midwekers van Avanti behoorlijke tegenstand kregen. Deze wedstrijd eindigde dan ook in een gelijkspel. Met deze mooie resultaten werd door Avanti een eerste plek behaald.

In het sportcafé Zuidhaghe werden de kampioenen van Avanti gehuldigd. Onder het genot van kaasplankjes, bittergarnituur en een drankje werd teruggekeken op een gezellig en op sportief gebied zeker een uitstekend toernooi!

Bij de Midwekers van Avanti is altijd plek voor meer mensen

Mocht jij gekorfbald hebben of geen enkele korfbal ervaring hebben en word je enthousiast van het lezen van dit verslag, kom dan gerust een keer meetrainen. Aanmelden hiervoor kan via: Avanti.midwekers@gmail.com

Graag tot ziens!