Avanti | Flexcom is in Kamerik tegen een scherp schietend SDO / Blijwerkt aangelopen. Tegen een getergde tegenstander heeft Avanti niet veel anders gedaan dan achter de feiten aanlopen en is op een kleine periode in het begin van de tweede helft na niet in de wedstrijd geweest.

SDO komt furieus uit de startblokken en neem al snel een 4-0 voorsprong. Gedurende de hele eerste helft loopt SDO alleen maar verder weg. De rust wordt met een voorsprong van 18-12 bereikt. Het zal lang geleden zijn dat SDO er in één helft 18 ingelegd heeft.  Met name Jelmer Beijerman, Gerhard Gouderjaan en Sander Harinck vinden de korf gemakkelijk.  Verder slaagt Jelmer er ook in Rick aan banden te leggen.

In de tweede helft is het Avanti dat sterk begint. Het eerste schot van Judith is gelijk raak, Nikki Klijn en Jordi brengen de stand terug tot 18-15. Angelo komt in het veld voor Rick. Angelo en Judith tillen het verschil naar 2 en na 5 minuten in de tweede helft lijkt het weer een wedstrijd te worden. Maar de opleving is helaas van korte duur.  SDO pakt snel de draad weer op en loopt snel weg naar maar liefst 28-21. De laatste 3 zijn dan voor Avanti en geven de eindstand een wat draaglijker aanzien, 28-24.  De eerste twee punten voor SDO.

Grote vreugde na de 19-17 van Judith, verder komt Avanti helaas niet

Snel vergeten deze wedstrijd en volgende week aan de bak in Eindhoven tegen DSC.

Judith topscorer met 6

Doelpunten:  Judith Goedendorp(6),Tom Snaphaan(5),Jordi van Zuidam(3),Stefan Hogervorst(3),Nikki Klijn(2),Rick van den Blink(2),Manon Ballings(1),Sophie Donkervoort(1)
Angelo van der Hout (1)