De Rijksoverheid maakte vrijdagavond bekend dat er in ieder geval tot 19 december 2021 niet na 17.00 uur gesport mag worden. Daaropvolgend heeft het KNKV gekeken hoe het z’n leden zoveel mogelijk mogelijkheden kan bieden om te kunnen blijven sporten.

Lees in dit artikel de door het KNKV opgestelde regeling: https://www.knkv.nl/voortgang-zaalcompetitie-2021-2022/

Voor Avanti houdt dat het volgende in voor in ieder geval aankomende zaterdag:

Vooralsnog alleen geldig voor 4 december

• Spookies/kangoeroes trainen gewoon om 09.30 uur in de Viergang
  • Alle wedstrijden van de breedtesport gaan thuis en uit gewoon door als de wedstrijd voor 17 uur klaar is.
  • Breedtesport thuiswedstrijden die na 17 uur gepland waren, worden in overleg met de tegenstander op een nieuw tijdstip (voor 17 uur) op zaterdag 4 december in sporthal ’s Gravenhout ingepland.
  • Het doorgaan van uitwedstrijden van de breedtesport na 17.00 uur is afhankelijk van de tegenstander, zij moeten een ander tijdstip op 4 december of een andere datum voorstellen.

Communicatie over het doorgaan/verplaatsen van wedstrijd en aanvangstijd komt via de coaches.

• De competitie voor wedstrijdsport is afgebroken, wedstrijden mogen wel door gaan als oefenwedstrijd.
  • Avanti kiest er voor aankomende zaterdag voor om de thuiswedstrijden voor de wedstrijdsport B en C jeugd door te laten gaan als oefenwedstrijd. Als de tegenstanders de oefenwedstrijd afzegt, dan wordt er getraind door het team op de wedstrijdtijd.
  • Doorgang uitwedstrijden voor de wedstrijdsport is afhankelijk van de tegenstander.

Berichten over het wel of niet doorgaan van de oefenwedstrijd/training en aanvangstijd komt via de coaches.

• De wedstrijden van  de A2, 1, 2, 3 en 4 kunnen niet door gaan op 4 december.
  • In plaats van de wedstrijden wordt de er getraind.
  • Training voor deze vind je terug op het schema in het blad

Het speel/trainingsprogramma is gepubliceerd in het blad van 2 december.