De wedstrijd Avanti | Post Makelaardij E1 – RWA E1 stond op een doordeweekse avond op het programma omdat een aantal kinderen vanwege de herfstvakantie niet op zaterdag kon spelen. RWA (Rood Wit Albrandswaard) komt uit Poortugaal en is een fusievereniging tussen kv Poortugaal en ckv RWR. Het speelt in de competitie met 22 teams waarvan 6 in E-klasse en 2 in de F-klasse. Voldoende aanwas in de jongste jeugdcategorieën.

Het had deze donderdag enorm geregend en ook vlak voor de wedstrijd kwam het met bakken uit de hemel. Ook het nieuw aangelegde kunstgrasveld kon deze hoeveelheden water niet verwerken en na vele minuten wachten wilde het water onvoldoende zakken. En dus werd er een alternatieve wedstrijd strafworpen georganiseerd op een stukje veld wat nog wel net droog was.

Muisstil en enorm geconcentreerd werden door beide teams de strafworpen genomen en was het een gelijk opgaande score. Na vele strafworpen was het Avanti die net iets meer doelpunten had gescoord en er met de 6-4 winst vandoor ging. RWA zou de avond nog gaan afsluiten bij de Mac en Avanti | Post Makelaardij ging in de regen en op het water proberen te trainen.

Eindstand:

Overgooien als voorbereiding op de wedstrijd:

Het stond als een (korfbal)paal boven water dat hier niet gespeeld kon worden
Spijkers op laag water zoeken?
Opperste concentratie bij de strafworpenwedstrijd

Spannend……
De bal boven water houden….