De Werkgroep “Vrienden van Avanti” organiseert op 10 mei a.s. een wijn- en bier proeverij….

Voor:    – De Vrienden van Avanti en alle andere leden 18+.
– Ouders van jeugdleden.
– Introducees zijn van harte welkom.

Ben je een echte wijn liefhebber  en wil je graag meer over wijn weten? Weet je niets van wijn en wil je dat daar verandering in komt? Heb je gewoon zin in een gezellige avond met vrienden waarmee je gelijk een goed doel steunt?

Geef je nog deze week op voor de wijn- en bier proeverij in ons clubhuis op vrijdag 10 mei,  aanvang 20.00 uur.

Tijdens een gezellige proeverij zullen er een 10-tal Zuid Afrikaanse wijnen te proeven zijn. De wijndeskundige geeft uitleg over :“hoe men moet proeven”, de wijnen, de wijnhuizen en de vervaardiging van wijn….

Tevens zijn er een 10-tal Nederlandse speciaal bieren te proeven waarbij uitleg wordt gegeven door een 2-tal kenners.

Uiteraard zijn er kosten aan deze avond verbonden, want met gratis drank en hapjes kom je zelfs thuis de avond niet door:

• Vrienden van Avanti betalen e7,50
  • Overige belangstellenden e12,50

Natuurlijk is het ook mogelijk om je favoriete wijn voor thuis in te slaan!

De opbrengst van de wijnproeverij gaat naar de Stichting Kwasa  en komt speciaal ten goede van het project van Zintathu Luvalo om HIV begeleiding te bieden in lokale klinieken. (www.kwasa.nl/projecten/hiv-aids).

Stuur je aanmelding a.u.b. voor 1 mei naar vrienden@avantikorfbal.nl  en vermeld daarbij duidelijk je keuze voor de wijn- of bier proeverij….