De kantinecommissie bestaat uit een heel 11-tal. Ieder zijn taak, van inkoop tot schoonmaak, van vergunning tot bardienst. En wat denk je van onderhoud of oplossen van calamiteiten. Daarnaast houden we continu contact met leveranciers en partijen die het onderhoud doen. Altijd rekening houdend met de regels die ook voor Avanti gelden.

Waarom doen we dat?
Binnen de commissie hebben we allemaal één ding gemeen: alles voor een glimlach! Een mooi clubhuis, blije gasten en genietende leden. Daarom steken de leden van de kantinecommissie hun tijd in en achter de schermen om een geweldig clubhuis te beheren en een prima draaiende bar te verzorgen. Uiteraard met alle leden, en ouders die ons ook helpen bij de bardienst en de schoonmaak.

We zoeken uitbreiding!
De commissie bestaat uit veel leden die al jaren deel uit maken van het team. Een paar daarvan gaven aan in 2021 te stoppen na jarenlange inzet. Daarom zoeken we verschillende functies:

• Ondersteuning bij het openen en schoonmaken. Eens in de 10 weken op vrijdag de schoonmaak en op zaterdag het clubhuis openen;
  • Inzet en coördinatie van het onderhoud van het clubhuis. Waaronder ook eenvoudige timmer- en kluswerkzaamheden;
  • En we zoeken vanaf september 2021 een nieuwe kantinecommissievoorzitter.

Wil jij de komende periode de commissie versterken en proeven hoe je Avanti en ons clubhuis kan laten stralen, kom geheel vrijblijvend een praatje maken met Vinsent.

Tot snel!

Namens de kantinecommissie