Eindelijk, na enkele thuiswedstrijden met brandende muntjes in de zak, nu de mogelijkheid om ze uit te geven! Zaterdag is de bekende verloting er weer.

20 prijzen, mede mogelijk gemaakt door sponsors
Afgelopen jaar ontvingen we veel spontane prijzen van sponsors. Herinner jij de kalkoen van vorig jaar nog? Dit keer hebben we al 2 reuze kerstbomen. Dus heb je nog geen boom, of vallen de naalden er al af, doe mee en zorg voor een mooie boom met kerst bij jou thuis. Daarnaast hebben we houten serveerschalen, een Heineken tas en paraplu, Sjaals, Een mosselpan en natuurlijk ontbreken de taart en bittergarnituur niet.
Wil jij dit keer een prijs beschikbaar stellen, laat het me dan weten. Of neem hem zaterdag mee naar de ingang. Daar staat de tafel met prijzen al klaar. Leuk voor de gezelligheid en leuk voor het doel dat we hebben.

We sparen voor het inschietveldje naast het terras
Ook de opbrengst van deze verloting gaat daar weer heen. Maar het belangrijkste om mee te doen is de spanning, sensatie en gezelligheid in de rust van het eerste. Moet je zelf toevallig spelen, geen nood de prijzen gaan met de getrokken nummers mee naar de kantine, dus na jouw wedstrijd kan je jouw prijs ook ophalen. ?

Lol voor € 0,50 cent zonder te pinnen
Doe je mee? 1 kans kost je € 0,50. Voor € 5,– krijg je een bonuskans. Dus totaal 11 kansen op 20 prijzen! Pinnen bij de ingang is lastig, dus contante betaling is wel handig. Snel sparen en muntjes meenemen, dan maken we er zaterdag weer een leuk feestje van.

Tot zaterdag!

Vinsent