Je hebt het vast wel meegekregen; sinds dit seizoen hebben we een hele mooie nieuwe website! Daar kun je terecht voor het laatste nieuws, wedstrijdverslagen, het programma en belangrijke schema’s. Wist je dat je zelf ook wedstrijdverslagen kunt schrijven? Bijvoorbeeld gezellig met je teamgenoten na de wedstrijd. Als jullie het verslag geschreven hebben, stuur het dan naar ons. Dan zorgen wij ervoor dat het verslag zo snel mogelijk op de site te lezen is.

Zelf iets aanleveren?
Heb je iets geschreven dat je met de club wilt delen via de website? Bijvoorbeeld over een activiteit die je organiseert, of een update vanuit het wedstrijdsecretariaat of een commissie. Stuur het dan naar communicatie@avantikorfbal.nl. Voor vragen over communicatie kun je hier ook terecht.

Natuurlijk hebben we ook nog het Blad. Die versturen we elke zondag via de nieuwsbrief. Meld jezelf hier aan. Heb je iets dat je graag in het Blad gepubliceerd ziet? Mail dat dan voor zondag 12 uur naar redactie@avantikorfbal.nl.

Social media
Wist je dat Avanti actief is op Twitter, Facebook, Instagram én YouTube? Als je altijd op de hoogte wilt zijn van het laatste nieuws, volg ons dan op Twitter en Facebook. Kun je een keer niet bij een wedstrijd van de selectie zijn? Maar ben je wel heel benieuwd hoe ze het doen? Volg dan de livescore op Twitter. Op ons YouTube-kanaal delen we video’s van wedstrijden en… Avanti TV! In Avanti TV krijg je een kijkje achter de schermen; dat wil je niet missen! Ook op Instagram kun je terecht voor gave beelden. Bijvoorbeeld foto’s van wedstrijden, activiteiten voor jong en oud, of aankondigingen van evenementen. Voor als je geen genoeg van Avanti kunt krijgen! Heb je zelf een leuke foto die je wilt delen? Laat het ons weten via socialmedia@avantikorfbal.nl en misschien zie je je foto wel terug op Instagram.