Door de overwinning van Nieuwerkerk B1 op Refleks B1 komt een play-off plek voor Avanti | Post Makelaardij B1 steeds meer binnen bereik. De eerste twee plaatsen geven recht op het spelen van een play-off wedstrijd en Avanti staat nu al zes punten voor op nummer drie Refleks met nog vijf wedstrijden te spelen. Avanti | Post Makelaardij wist zelf te winnen van Valto B1, maar het was geen gemakkelijke wedstrijd. De ploeg van Luke en Jürgen kwam op een 0-2 achterstand, wist deze om te buigen naar een 6-4 voorsprong maar Valto bleef de hele wedstrijd aan het spreekwoordelijke elastiek hangen.  Na een 10-9 stand bij de rust liep Avanti | Post Makelaardij in de tweede helft weg naar 16-9, maar Valto kwam terug tot 16-13 en het bleef tot in de slotfase een wedstrijd. Avanti | Post Makelaardij hield de punten in eigen huis met een eindstand van 23-18.

Link foto’s

Doelpunten: Britt (5), Jens (4), Lucas (4), Ruben (3), Fenna (2), Jasmijn (2), Sten (2) en Julia

Andere uitslagen:
Nieuwerkerk B1 – Refleks B1  21-20
Vitesse (Ba) B1 – Fortuna B1  11-15
ONDO(G) B1 – Die Haghe B1  16-12

Stand:

Britt uit een vrije bal de 5-4:

Sten via een strafworp de 6-4:

Julia buiten beeld met de 8-6 via een vrije bal variant:

Eindstand van 23-18 komt uit de handen van Sten: