In de laatste competitieronde van de najaarscompetitie in de D-Hoofdklasse zorgde Avanti | Post Makelaardij D1 voor een stunt door kampioen Albatros D1 te verslaan. In de midweekse uitwedstrijd had het D1 nog van Albatros verloren, maar deze zaterdag pakte het team van Danielle en Jürgen de eerste punten. Het D1 gaat met de week beter spelen en het werd nu ook beloond met wedstrijdpunten. Aanvankelijk nam Albatros de leiding in het scoreverloop (0-2), maar Avanti | Post Makelaardij kwam knap terug en ging zelfs met een voorsprong de rust in.

De ploeg uit Pijnacker zat in de tweede helft aan de goede kant van de score maar Albatros bleef aan het bekende elastiek hangen. Toen Freek de 8-6 maakte leek de overwinning binnen, maar in de laatste minuut werd het toch weer 8-7 en bleef het spannend. Maar er werd niet meer gescoord en dus was de blijdschap heel groot bij spelers, speelsters en coaches. Een hele knappe prestatie en een geweldige waardering voor al het harde trainen. Ga zo door!

Zie onder een kort fragment van de laatste minuten van de wedstrijd en de blijdschap bij het D1.

En bij een overwinning horen felicitaties van het publiek: