Balsponsor:

Welkom in de Viergang,

Vandaag al weer de voorlaatste wedstrijd in De Viergang voor Avanti/Post Makelaardij in het Korfbal League 2 avontuur. En wat een belangrijke. Een laatste strohalm die Avanti nog kan pakken om zich mogelijk nog  te handhaven in Korfbal League 2. Met nog vier wedstrijden te spelen is de achterstand op Oost Arnhem vier punten en vijf op TOP uit Arnemuiden. De uitwedstrijd tegen Oost-Arnhem staat ook nog op het programma.

Vandaag wordt het opgenomen tegen hekkensluiter Tempo. In de uitwedstrijd werd het een complete off-day voor Avanti.  Niets lukte en ook het schotpercentage was abominabel. Maar we weten allemaal dat er in de Viergang beter geschoten wordt dan in de uitwedstrijden. Dus alle hoop op een goede afloop. Helaas is Merel Knetemann er niet bij in verband met haar vorige week opgelopen blessure. Tom Snaphaan is er na zijn blessure wel weer bij.

De vorige wedstrijd in de Viergang was nummertje 250 voor Nikki van Trigt. En ook deze week hebben we een jubilaris. Ook Jordi van Zuidam gaat op voor zijn 250e optreden in de hoofdmacht van Avanti. En laten we daar een groot feest van maken want voorlopig gaan we dit niet meer meemaken. Tom Snaphaan is de eerste actieve speler na Nikki en Jordi  in  de rangijst met 115 gespeelde wedstrijden gevolgd door Floor Munnik met 87.  Inmiddels staat Jordi op het gigantische aantal van  886 gescoorde doelpunten,  hij  heeft alleen Stefan Hogervorst nog voor zich met 930 op de eeuwige ranglijst. Met totaal nog 10 te spelen wedstrijden in dit seizoen kan Jordi Stefan mogelijk nog achterhalen.

Commentatoren bij de livestream zijn vandaag Alwin Blijleven en Ruben Post. Teams van de week de F1 en F2.

Veel plezier bij de wedstrijd.

Hover Box Element

Vandaag livestream van de wedstrijd met commentaar van Alwin Blijleven Ruben Post

Wedstrijdprogramma:

18:00 Avanti | Post Makelaardij – Tempo