Balsponsor:

Welkom in de Viergang,

Wat gaat de tijd snel. Het is al weer tijd voor de laatste thuiswedstrijd van het Zaalseizoen in de Viergang voor Avanti | Post Makelaardij. Helaas staat er voor de thuisploeg niets meer op het spel na de degradatie vorige week. Maar voor de tegenstander uit Harderwijk is dit geenszins het geval. Zij zijn nog nadrukkelijk in strijd met Mid-Fryslan en TOP(S) voor een plek bij de eerste vier en plaatsing voor de kruisfinales.

Het is een drukke middag in De Viergang. We starten met twee wedstrijden van kersverse kampioenen. De A1, net gepromoveerd naar de Hoofdklasse, speelt vandaag tegen Fortuna A2.  Avanti 2, net  gepromoveerd naar de Reserve KL2, speelt vandaag tegen GKV/Enomics 2.  En als laatste het hoofdgerecht, het keurkorps tegen Unitas/Perspectief. Een speciale wedstrijd omdat het de laatste in de Viergang is voor twee echte mannen van de club, Vincent van Beek en Jordi van Zuidam. En laten we deze mannen een mooi afscheid geven vandaag.

In de uitwedstrijd bij Unitas in Harderwijk wist Avanti het de thuisploeg erg lastig te maken. Tot 16-16  tien minuten voor het einde van de wedstrijd ging het gelijk op waarna Avanti de wedstrijd uit handen liet glippen. Dus zeker mogelijkheden vandaag voor een spannende wedstrijd.

De Livestream crew heeft ook een drukke dag.  De A1, 2 en 1 worden live uitgezonden. Zie verderop in dit bericht de links naar de uitzendingen. Ook vandaag  commentaar bij de livestream van de A1 door Melle en Tijn.

Commentatoren bij de laatste livestream van het 1e van het seizoen zijn vandaag Alwin Blijleven en Bas Molijn. Teams van de week zijn de C’tjes.

Veel plezier bij de wedstrijden.

Hover Box Element

Vandaag livestream van de wedstrijd met commentaar van Alwin Blijleven en Bas Molijn.

Wedstrijdprogramma:

15:25 Avanti | Post Makelaardij A1 – Fortuna A2