Avanti behoort tot de grotere korfbalverenigingen in Nederland.
Met 600 leden zijn we daarnaast een gezellige vereniging. Op een mooie zaterdag ontvangen we met ruim 20 thuiswedstrijden en net zo veel uitspelende teams al snel 1.000 leden en bezoekers. Ons clubhuis is daarbij de verbindende en gastvrije factor! We beschikken over een mooie accommodatie en een gastvrij- en uitstekend ingericht clubhuis, gezellige bar en professionele keuken.
De Kantinecommissie organiseert een gastvrij onthaal
Iedere zaterdag wordt er volop genoten in het clubhuis en op het terras. De kantinecommissie zorgt er voor dat alles top geregeld is! Met een team van 10 leden heeft ieder zijn of haar eigen taak. Bardienst regelen, schoonmaak coördinator, inkoop Food, Inkoop drank, onderhoud en algemene taken.
Wij zijn op zoek naar een nieuwe voorzitter van de kantinecommissie
Vanwege het stoppen van de kantinebeheerder zoeken we per direct een nieuwe kantinebeheerder. Jij zorgt er, samen met de kantinecommissie, voor het draaiend houden van de kantine van Avanti.
Je neemt de leiding in het team met vrijwilligers, signaleert tijdig verbeterpunten en zorgt voor een gezellige sfeer in onze kantine, waarin leden en gasten zich welkom voelen. Hierin verlies je nooit het overzicht en geef jij energie aan een bruisende kantine waarbij gezelligheid en gastvrijheid op de eerste plaats staan. De financiële inkomsten zijn daarnaast voor de vereniging de belangrijkste inkomstenbron en onmisbaar!
Ben jij die enthousiaste coördinator die het aanspreekpunt wil zijn voor de commissie, bestuur en externe partijen?
Nieuwe ideeën zijn in overleg met de kantinecommissie zeker in te brengen!
Activiteiten:
- Algemeen aanspreekpunt van de kantine
- Contacten onderhouden met de leveranciers t.b.v. contractbesprekingen
- Coördinatie / uitvoeren onderhoud met o.a. de Tapwacht, Douwe Egberts, Afvalverwerking, Blusmaterialen, onderhoud, overheid en Alarminstallatie.
- Meedenken met andere commissieleden over inkoop, barrooster en onderhoud
- Kwaliteitsbewaking
- Toezien op naleving voorschriften op gebied van o.a. HACCP, Nix-18, milieu en sociale hygiëne
- Mede zorg dragen voor de administratie i.s.m. de financieel verantwoordelijke binnen de kantine commissie én de penningmeester van de vereniging
- Zorgen voor representatieve uitstraling van de kantine
- Instrueren, aansturen en begeleiden van de verenigingsvrijwilliger
Wat vragen wij aan jou?
- Enthousiasme en creativiteit
- Goede samenwerking met de verschillende ervaren commissieleden
- Klantvriendelijk, dienstverlenend en gastvrij
- Oplossingsgericht
- Verantwoordelijkheidsgevoel
- Hands-on mentaliteit
- Probleemoplossend
- Commercieel inzicht
- Oog voor detail
- Ordelijk, georganiseerd en gestructureerd werken
Het hebben van horeca-ervaring en/of het diploma Sociaal Hygiëne is een pré, maar geen must.
Wat biedt de vereniging jou?
- Een enthousiast team vrijwilligers
- Takenpakket in onderling overleg
- Cursus & scholing indien gewenst
- Werken in een gezellige omgeving die sportiviteit ademt
- Genoeg ruimte jezelf te ontwikkelen en ontplooien
Je wordt niet in het diepe gegooid!
De overdracht van werkzaamheden worden door de huidige voorzitter prima overgedragen. Ook voor vragen/sparren blijft hij beschikbaar. Daarnaast helpt de ervaren commissie je uiteraard bij het wegwijs worden!
Heb je vragen of wil je eens achter de schermen kijken, neem dan contact op met:
Vinsent Hooimeijer (06-12078901) , huidige voorzitter
of Cindy van Wijk (06-52593193) namens het bestuur.
https://avantikorfbal.nl/wp-content/uploads/2021/08/Functieprofiel-Voorzitter-KC.pdf